lørdag 11. juni 2011

De tre turbaner

Mange av oss jenter/kvinner (kanskje noen menn også...men det har jeg aldrig sett) bruker håndkle på hodet når vi har dusjet og badet. Jeg kom over noe morsomt på en blog som heter house of hopen i går.
Jeg kjøpte inn 3 håndkler (50X70 cm) og nå har jeg sydd hver sin håndkle-turban til oss tre jenter i familien.
Jeg kan ikke hjelpe det...men jeg synes de er superdupersmarte. Superdupre gaver til damer som har alt,  akkompangert med en håndstrikket vaskeklut eller to og en deilig såpe ;)

5 kommentarer:

  1. Så tøft! Det har jeg aldri sett før, takk for tips.

    SvarSlett
  2. Kjempe fine!!:D Gleder meg til å prøve!

    SvarSlett
  3. Hei Wenche! Så gøy å se at du har sydd håndkleturbanene som jeg la ut på bloggen min for lenge siden. Jeg kikker innom her hos deg av og til, og du lager så mye lekkert. Jeg stikker bare litt, her går det fremdeles mest i søm.... Håper alt er bra med deg! Klem fra Solveig

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å "se deg" igjen. Her er alt bare bra, takk.
      Velkommen igjen =)

      Slett