tirsdag 1. mai 2007

Heklet sommertopp

Dette blir et minne om Tallinn. Jeg og min mann var der 18-23 april. Denne toppen begynte jeg å hekle på flyet dit. Riktig nok ble ikke toppen ferdig i løpet av reisen, men det vil være et slags minne allikevel. Jeg har alltid hekling eller strikking med trepinner med ombord på flyreiser. Det har aldrig vært noe problem å få "smuglet" med heklenål eller strikkepinner av tre/bambus på flyet, men et er uansett alltid litt spennende i sikkerhetskontrollen. Det gikk fint denne gangen også.
Toppen er heklet etter en oppskrift fra Garnstudio. Jeg har heklet den i Mandarin Petit i stedet for Garnstudio's Safran, fordi det var det jeg hadde forhånden. Nå gleder jeg meg til neste prosjekt ... men egentlig har jeg minst et uferdig strikketøy jeg må ta meg av først ... jeg skal prøve å være flink pike og gjøre ferdig i hvertfall et av dem først :o)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar