lørdag 23. november 2013

Husflidsmarked

Siste måneden før jul er det mange markeder rundt omkring. Jeg synes det er så koselig og gå på slike markeder. Heldigvis glemte jeg ikke årets julemarked hos Bærum Husflidsforening.

Som vanlig var det mange mennesker der fra de åpnet dørene. Og som vanlig var det mange fine produkter å få kjøpt. Og ikke minst var det mye å se på, for det er ikke til å stikke under en stol at det er veldig inspirerende å se hva andre lager. Når jeg kom hjem fant jeg frem garn med en gang og la opp til en lue jeg så på markedet som var så fin :-)
Så her kan du se dagens fangst. Se på de nydelige vottene i skinn! Jeg mistet nesten pusten da jeg så dem! De tovede vottene med broderi er også nydelige. Et fint pannebånd fikk bli med meg hjem også.

Men det hyggeligste med alt var at jeg fikk snakket med mange trivelige mennesker - både store og små.

Ha en fin kveld/helg.

7 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du nesten mistet pusten da du så de flotte skinnvottene.
    Jeg har aldri sett slike før. Rett og slett nydelig. De tovede vottene var også utrolig fine.

    SvarSlett
  2. Det var nydelige ting du hadde fått tak i.
    Et fantastisk håndarbeid alt sammen!
    Jeg blir også inspirert av andre.
    God lørdag.

    SvarSlett
  3. Du verden, så flott! Tror nesten jeg må ta meg en tur dit neste år :-)

    SvarSlett
  4. Ja, fristelsene var mange, klarte nesten å stå imot alle ;o) og det var veldig hyggelig å se deg igjen.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Skrev fejl før! De votter i skind er da bare toppen!

    SvarSlett