onsdag 15. oktober 2014

Votter fra eventyrskogen

Mange av dere har sikkert fått med dere at e-boken Votter fra eventyrskogen er lansert i dag. Jeg er et stolt medlem av Vottelauget og har lyst å nevne det hele med noen ord her på bloggen min også.

Vi i Vottelauget valgte denne dagen fordi det er den første vinterdagen, den dagen man i gamle dager snudde primstaven. På primstaven er dagen markert med en vott.
Noen ganger skulle jeg ønske at livet var så enkelt at det var nok med en primstav og lignende "teknologi". Men når jeg tenker på det erkjenner jeg fort at jeg er alt for avhengig, og ikke minst glad i, den digitale verden så det hadde kanskje blitt litt snaut. Nå - nok om det, tilbake til e-boken.

Vi er åtte i Vottelauget, Vi har alle samarbeidet godt og kreativt og bidratt med det vi kan og har hatt tid til, fra forskjellige kanter av landet og faktisk også én av oss helt fra Tyskland. Jeg kunne ha skrevet mye og lenge om dette men jeg synes at bl.a. Tori allerde har skrevet så godt om det på sin blogg at jeg henviser til hennes innlegg. Og du finner informasjon om e-boken også på en egen blogg.

Jeg her vært opptatt med annet i dag, men jeg kan love deg at så fort jeg har hatt mulighet har jeg vært "på nett" og sjekket og fulgt med på hvordan det har gått med lanseringen og mottakelsen av e-boken. For å gi en kort oppsummering: "Jeg føler meg glad".

Har du lyst å se nærmere på dette og eventuelt kjøpe e-boken kan se her.

1 kommentar: