fredag 2. november 2012

Luksus for en garnnerd

Dette er ikke bare ren og skjær luksus for en garnnerd som meg - det føles som en nødvendighet.
Den var ikke billig. Og toll og avgifter som kom som en "bonus" gjorde ikke saken bedre :(
Men nå har jeg strevd med min nøstemaskin lenge. Den har ikke laget tilfredsstillende nøster til maskinstrikk. I tillegg har jeg slått meg til blods flere ganger fordi det er noen armer med skarpe kanter som stikker ut og går rundt i lynets hastighet.
Jeg tok en beslutning her en kveld (over et glass vin) og bestilte denne fra USA. Den kom i posten i løpet av en uke.
Nå har jeg en finfin nøstemaskin med et "maskineri" som går mykt som bare det. Jeg håper jeg aldri mer trenger å kjøpe meg en ny.

5 kommentarer:

  1. Så vackert med en nystmaskin i trä! Har jag aldrig sett förut. Vilken härlig känsla det måste vara. Kan du tipsa om var du hittade den? Förresten ska jag ragga upp en elektrisk, man kan bli lite trött på allt vevande;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Jag har köpt den hos Nancy'sKnitKnacks. Det går att köpa motor till den också, men det är väldigt dyrt. Jag vet att det finns några tyska(?) som också ska vara bra.

      Slett
  2. Du, så fin! Jag har bara sett en i plast innan, den här skulle jag gärna beställa mig jag också. Dyr får så vara... Var hittar jag den? Är det möjlighet för ett tips?

    SvarSlett