onsdag 5. mai 2010

Enkelt og greit

Jeg sitter egentlig og spiser lunsj...men så kom denne i posten og jeg glemte maten! Det er ikke det at det er så fabelaktig spennende modeller i boken. Men de er fine og alt i den er så enkelt og greit liksom. Stikkordene er: fint og enkelt og greit.

Dessuten er den helt genial for en som liker fleksibilitet, tabeller og tall. Her er nemlig alle mønstrene mulige å bruke uansett strikkefasthet og garn (bare du har riktig mengde garn, selvfølgelig...). Du finner helt enkelt din strikkefasthet i tabellen og følger de tall som tilsvarer den. Veldig bra! Og du må ikke bli skremt hvis du ikke liker tabeller og tall, fordi jeg vil påstå at boken er veldig bra uansett :o) Fin, enkel og grei.

Jeg gleder meg til å vise boken til mannen min når han kommer hjem. Og nå skal jeg spise opp maten min :o)

1 kommentar:

  1. Så fint at du liker tall og tabeller - for da har jeg en å spørre ... Har allerede forelsket meg i en av modellene ... kanskje det blir Merinoull på salg allikevel ;-))

    SvarSlett