fredag 28. oktober 2011

Leggvarmere

Jeg skrev i går at jeg har vært i "pulsvarmerhjørnet" en liten stund nå. Men nå beveger jeg meg sakte men sikkert derfra over til "leggvarmerhjørnet". Hele kroppen må jo holdes varm, ikke sant ;) Når jeg var liten strikket jeg en nesevarmer til pappan min, men jeg tror ikke jeg drar den fullt så langt nå....
Disse er så pass lange at de går å trekke opp til under kneet. Men hvis man vill kan man dytte eller brette dem ned litt, så de også passer til ankelstøvletter.
Skaftet er strikket i vrangbordstrikk og den øverste kanten er heklet.

Akkurat nå  dufter det nybakt knekkebrød her hjemme hos meg. Nå skal jeg straks lage meg en stor kopp Chai Latte og smake på baksten. Mmmmmm.....

Ha en fin helg alle sammen.

10 kommentarer:

  1. Åh, nu fick jag lust att fika med dig!
    De här benvärmarna var ju vansinnigt läckra, lite sexiga till och med ;-)
    Kram Kristin!

    SvarSlett
  2. Kristin: Du kan önska dig till jul, vet du.... ;)

    SvarSlett
  3. I wish, I wish, I wish :-)

    SvarSlett
  4. Disse ble jo bare knallfine, og så praktisk da at du både kan bruke de som leggvarmere, men også brette de ned over støvlene. Artig ide!

    SvarSlett
  5. Kjempefine!! Ha ei god helg!

    SvarSlett
  6. Nydelige og wow..nogle flotte støvler.

    God lørdag

    SvarSlett
  7. Wow, det enda jag spontant kan komma på. Så mycket läckra och vackra saker jag hittar i din blog. Nu gör jag en länk till dig från mig...

    SvarSlett
  8. Hei. Deler du eller selge du oppskriften på den fine grå leggvarmerne med heklet kant? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dessverre ikke. Jeg har strikket ribben på maskin og kanten heklet jeg bare «på husk».

      Slett