mandag 2. juni 2014

Fine pinner

Pinner man finner i naturen kan bli til litt av hvert. Hjertet og kransen på bildene under lagde jeg for mange år siden - ja faktisk kanskje så lenge som for 10 år siden. De har hengt ute hele året på hytta og de bærer de tydelig preg av men jeg synes de er finere nå enn når de var helt nye.

Nå trenger jeg noen fine hengere i barnestørrelse så jeg har vært på pinnejakt og funnet en pinne eller to som kan duge...
Det er denne genseren som skal henges opp og avbildes når den er ferdig...
...og det er den straks :) Den ligger på tørk og det er meget godt tørkevær i dag.



2 kommentarer:

  1. Å så søte kranser! :)
    Enig, de er penere når de har hengt ute og fått ett slitt utseende :)
    Gleder meg til å se genseren, den er veldig pen ut der den ligger til tørk :)
    Håper du har en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Spennende er mønsteret av genseren. Jeg gleder meg å se på henger den.
    Nydelig hjerten og kranser - hilse velkommen.
    Ha en fin uke. Hilsen fra Viola.

    SvarSlett