tirsdag 21. april 2015

Ny barnejakke

Jeg har strikket opp en barnejakke etter et nytt mønster jeg holder på å setter sammen. Her henger den på tørk i nydelig vårvær.
Den har ikke fått knapper ennå. Jeg er litt i tvil der ... men jeg tror jeg går for noen litt enkle knapper. Kanskje blir de litt vel enkle, vi får se ...
 Spesielt fornøyd ble jeg med fargene, jeg synes der er fine sammen.
Jeg har strikket denne i Rauma PT2. Jeg tester ut litt forskjellige garntyper for å finne alternativer til oppskriftene mine. Jakken i PT2 og den lilla jakken bak (Lille Vinterrose) som er strikket i Pickles pure wool har veldig lik strikkefasthet. Jeg visste det egentlig med det er jo greit å ha bevis på det også ;)

Hvis du er interessert kan jeg fortelle at finner du mønsteret her (på bloggen) eller på her  (på ravelry).

10 kommentarer:

  1. Flink du er :) og veldig fin jakke.

    SvarSlett
  2. Ja, det var to fine jakker sammen! Duse, fine Wenche-farger!

    SvarSlett
  3. Flott! Den siste blir fin til gutt også, det kan jeg like :)

    SvarSlett
  4. Nok en gang har du tryllet frem et flott mønster. Nydelig i all sin enkelhet!

    SvarSlett
  5. Flotte jakker, begge to:)

    SvarSlett
  6. Som vanlig, veldig hyggelige tilbakemeldinger :) Takk skal dere ha <3

    SvarSlett
  7. Åh så fin! Vilka storlekar kommer mönstret i? Har en liten kusin som skulle bli så fin i en så pen jakke! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Emma.
      Tack för det :-) Mönstret kommer i storlekarna 2, 4, 6, 8, 10 och 12 år. Jag tror mönstret publiceras i löpet av en ca vecka.
      //Wenche

      Slett