torsdag 13. august 2009

Tilbake til virkeligheten

Nå er ferietiden over. Egentlig har den vært det en stund, men tiden har gått til annet enn å oppdatere blog. Men jeg føler meg ikke ferig med sommeren ennå, den har jo ikke vært her på ordentlig føles det som. Håper vi kan få bittelitt mer sommer i siste del av august.

I sommer har det mest vært hekling for min del. Noe strikking, så klart, men mest hekling. Jeg er storfornøyd med mine heklenåler Clover Soft Touch, de har bidratt til en aldrig så liten renessanse hva gjelder min hekleopplevelse. Jeg har hatt endel vondt i nakken og skuldrene og har i det siste året har jeg måttet legge meg til en helt annen måte å holde heklenålen, liksom man holder en kniv. Med disse heklenålene er det faktisk mulig for meg å hekle uten å få krampe i hånden. Og nå har jeg fått skikkelig dreisen på det så jeg storkoser meg med hekling igjen!

Jeg skal prøve å oppdatere bloggen nå som jeg er på'n igjen. Men det kan ta litt tid før det er helt "up to date".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar