søndag 26. juni 2011

Mitt paradis på jord

Nå er jeg hjemme igjen etter en deilig helg på fjellet. Jeg er så heldig at jeg har foreldre, og besteforeldre før det igjen, som har en hytte på fjellet. Jeg har vært der siden jeg var liten og det er det beste stedet jeg vet. Heldigvis får jeg fortsatt være der ;) Ingenting kan måle seg mot det!
Helgen var litt kald, men det var stort sett pent vær. Ulljakken var av og på mange ganger, men jeg satt også i solveggen med bikinitopp og koste meg med hekletøyet.
Sjekk den stolen, stolpleddet og puten!
Jeg hekler et par shorts til datteren min. Jeg skal blogge om dem senere......
Inne i hytta er det mange morsomme heklede og broderte ting. Blant annet denne skittentøyposen. Se på jenta som står og vasker tøy. Det ser ut som hun syns det å vaske tøy for hånd er det morsomste hun vet om ;)
Eller hva med en heklet holder til kaffefilter, tannglass eller barberhøvelen!
Dere skjønner vel at jeg trives der ;)
Denne gangen var jeg alene på tur. Jeg syns det er kjekt å ta en tur på egen hånd en gang iblant. Akkurat nå er mannen min borte på jobboppdrag i en drøy uke, og da passer jeg på å dra på tur. Men jeg må inrømme at det kan bli litt stille noen ganger. Da går jeg ut og snakker litt med fuglene eller sauene. De er så greie. De lytter og sier ikke så mye..... Inne på hytta har jeg en selskapsdame. Dere får unnskylde at hun er både truseløs og uten skjørt. Og plaster i pannen har hun også! Ikke vet jeg hva som er skjedd med henne. Men hun har ikke sagt noe om det og virker tilfreds, så vi får tro at det ikke er noe alvorlig ;)

2 kommentarer:

  1. For et herlig sted! Jeg har også tilgang på hytta som mine besteforeldre bygget, et sted jeg har mange gode minner fra. Det er så godt å tilbringe tid der i blant, så jeg kan tenke meg til at du har hatt en skjønn helg!!!

    SvarSlett
  2. For et trivelig sted - skjønner godt at du trives der! Ha en fin uke!

    SvarSlett