torsdag 25. oktober 2012

Jeg burde egentlig...

...ja, jeg burde egentlig rake løv. Men det har jeg ikke tid til. Og dessuten, så lenge de ser slik ut er de jo så vakre så det ville jo være synd å "kaste" dem. Jeg koser meg med å se på løvet inntill videre ;)
Nå skal jeg strikke lapper. Jeg har strikket én og jeg skal ha fem. Jeg skal nemlig på kurs neste helg: "Broderi på strikk" med svenske Britt Marie Christoffersson. Det blir spennende å lære nye måter å dekorere strikk (og kanskje hekling) på.

4 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som et spennende kurs! Jeg er veldig glad i å pynte strikkeplaggene med noe, gjerne brodert. Fortell gjerne når du har vært på kurs!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal jeg gjøre - det blir vel et bilde eller to også ;)

      Slett
  2. Har hørt at man skal la løvet ligge i hagen frem til våren, slik at all næring går tilbake til jorda i hagen. Eller så kan det jo brukes til å legges rundt trær, roser for å beskytte mot høstkulden også. Nydelige er de!
    Kos deg på kurs"

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips, Mona. Jeg tror jeg går for å la det ligge til våren. Så gjenstår å se hva Erik sier ;)

      Slett