søndag 17. mars 2013

Wollmeise og Malabrigo til salgs


Jeg har bestemt meg for å selge mitt Wollmeisegarn og litt Malabrigo Sock som jeg har hatt liggende i garnlagret en stund. Det er nydelige garner i flotte farger. Og det er så mykt og deilig.

Grunnen til at jeg selger dem er at tiden rett og slett ikke strekker til for å få brukt opp alt garnet jeg har. Og når jeg da har disse små skattene er det jo synd å bare ha dem liggende fordi det kan jo finnes noen der ute (kanskje deg) som har veldig lyst på det.

Jeg har prøvd alt jeg kan for å få fargene så riktige som mulig, men det er ikke lett å få det helt eksakt likt som det er i virkeligheten.

Har du lyst å kjøpe noe av garnene send meg en e-post på wroald(krummelur)gmail(punktum)com og skriv hva du vil kjøpe så blir vi enige om hvordan vi ordner det praktiske.

Det er først til mølla prinsippet som gjelder.


Wollmeise
Fakta om garnet:
150g per hespe, 350m/100g (525m/150g)
100% superwash merinoull.

Pris: kr. 200,- + porto per hespe (150g).

Solgt Wollmeise Nr 4, farge: True Love


Solgt Wollmeise Nr 5, farge: Sami


Solgt Wollmeise Nr 1, farge: Buxkranzl (Box Wreath)


Solgt Wollmeise Nr 2, farge: Jultomte



Solgt  Wollmeise Nr 3, farge: Okzident



Solgt Wollmeise Nr 6, farge: Blue Bell


Solgt Wollmeise Nr 7, farge: Orient



Malabrigo Sock 
Fakta om garnet:
100g per hespe, 402m/100g.
Håndafarget.
100% superwash merinoull.

Pris: kr. 120,- + porto per hespe (100g).


Malabrigo Sock Nr 1, farge: Turner


Solgt Malabrigo Sock Nr 2, farge: 852 Persia


Solgt Malabrigo Sock Nr 3, farge: 416 Indecita


Solgt Malabrigo Sock Nr 4, farge: 859 Primavera