onsdag 10. april 2013

Mønsterhefte med Bærumsvotter

For en tid tilbake fortalte jeg at jeg hadde vunnet en vottekonkurranse i Bærum Husflidsforening.
Nå er vottene med mønster fra konkurransen samlet i et mønsterhefte som kan kjøpes hos Bærum Husflidsforening.
Du får kjøpt heftet enten ved å ta turen til Husflidsforeningens butikk på Wøyen Gård i Bærum i ekspedisjonstiden som er mandag-torsdag kl. 10.00-14.00 eller ved å ta kontakt med husflidsforeningen.

Ellers kan jeg fortelle at Bærum Husflidsforening er en i aller høyeste grad levende og veldig hyggelig husflidsforening. Bor du i nærheten er du alltid velkommen til å komme innom en gang det passer for å sjekke det ut selv ;)


5 kommentarer:

  1. Flotte votter, må være gøy å bli verdsatt på den måten slik at flere får glede av det flotte mønsteret, ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hjertelig til lykke for deg, du har strikket herlig votter og jeg mener heften er storfin belønning og deilig minne for deg.
    Jeg vil gjerne kjøpe oppskriftshefte og jeg har skrivet til Bærum Husflid. Jeg håper sendning går til Tyskland også.
    Naturlig jeg ville flere heller heften fra deg med hilsen fra deg :-).
    Jeg vil begynne å strikke fin norsk votter med gammel mønster for meg.

    Hjertelige hilsen til deg og riktig god uke videre Viola.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Viola! Det blir spennende å høre hva du synes om heftet ;)
      Ha en fin helg.

      Slett
  3. Hei på deg! Dette har jeg ventet på! Jeg iler til "butikken" Jeg er ikke så mye på huset for tiden, vever bare på stabburet en kveld i uka, og da får man ikke alt med seg! Fortsatt fin helg til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er spent på å høre hva du synes om heftet.

      Slett