tirsdag 17. februar 2009

Mønster-mysterium

Jeg liker det ikke...men flittige medstrikkersker har påpekt at mønsteret "Lue à la Oleana" muligens ikke var helt i henhold til fotografiet..... og det stemte! Altså, det er bare å krype til korset å innrømme at mønsteret ikke var feilfritt. Og siden jeg har gitt fra meg "orginalen", og ikke noen lue å granske, tok det litt tid å finne ut hva som var feil. Nå er feilen funnet og mønsteret er rettet. Håper det ikke har skapt store problemer for dere som eventuelt har prøvd å strikke luen. Og uansett, jeg vet flere som har strikket den etter den feilaktige instruksjonen, og deres luer ser helt fortreffelige ut til tross for feilen i mønsteret.

2 kommentarer:

  1. Åh, det var derfor du skulle hjem. Det er dette du kaller støvsuging ... sjekke mønstre ... ;)
    Takk, takk :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes ikke det gjør noe. Særlig hvis ingen ser det. Da kan det være den gale som er den rette! Jeg ser mye både på Ravelry og andre steder ting som finnes i andre varianter. Hvis lua ble fin: Vær glad!

    SvarSlett