fredag 21. mai 2010

Hyttemøbler - før og etter

Før: Slik har hyttemøblene sett ut i mange år. Nå var stoffet utslitt/hullete og putene helt nedslitt. Vi fikk rett og slett vondt i baken når vi satt i møblene.

Etter: I fjor fikk jeg en stor rull med møbelstoff av søsteren min. Det brukte jeg til å fornye sofaen og stolene. Jeg bestilte ny skumplast til sete- og ryggputer og sydde nytt trekk. Det ble mye lysere og friskere. Og ikke minst mere komfortabelt. Det er glidelås i alle putetrekkene, så det skal være enkelt å ta av når det trenger en vask. Og det kan jo tenkes at det trengs etterhvert siden det er så lyst stoff.


Jeg bestilte skumplasten hos Skumplast Senteret AS. Der var det god service må jeg si! De var hyggelige og imøtekommende og putene var ferdige for avhentig dagen atter jeg bestilte. Det blir man glad av :o)

2 kommentarer:

  1. Begynner jo å bli litt sånn blått og hvitt du vet .. morsomt ..

    SvarSlett
  2. Anne: Ja, nå begynner det å hjelpe litt ;o)

    SvarSlett