torsdag 21. april 2011

Veving og baking

I høst gikk jeg på vevkurs. Det var utrolig spennende og inspirerende. Men desverre ble det med det ene kurset for meg fordi ryggen min og vevingen ikke ville bli venner. Men jeg fikk i hvertfall litt ut av kurset; linhåndklær, litt linstoff som jeg skal sy løper og veske av og dette gulvteppet, som jeg er svært fornøyd med. Jeg liker spesielt kantavslutningen.
Baking fungerer bedre for ryggen ;)
Og jeg blir stadig inspirert til å lage fristende bakverk. I går kjøpte jeg meg kakeboken fra The Hummingbird Bakery. Snakk om godsaker! Så nå er det bare å brette opp ermene og få på seg forkle!

En riktig God Påske til deg!

2 kommentarer:

  1. Hei!! Den boken har jeg gått å bladd i også!! Det finnes noen kjempegode småkaker inni der med havre og rosiner. Supergode!! fant dem på en blogg. Det er fine ting du har vevet!! Det er rart hvordan den formen for håndarbeid ble så og si borte!? Jeg husker hvor hot det var på 70-tallet!! Jeg tror det er mange vever som har endt sine dager på dynga. Min egen bordvev inkludert.....Ha en fin påske!! AnneKari:-)

    SvarSlett
  2. Mmmmmmm! No vart eg frista til å bake:) Dersom sola ikkje leitar seg fram i morgon heller, blir det nok å gå til verket på kjøkenet!

    SvarSlett