torsdag 9. juni 2011

Romantiske poser til håndarbeid

Jeg har laget to nye håndarbeidsposer. Det er til meg selv denne gangen. Det er så kjekt å ha slike fine poser å bringe håndarbeidet med seg i.
De er sydd i romatiske Tilda-stoff. Når jeg først lager én og skal ha et "kontrast-stoff" til hanken og langs glidelåsen, er det minimalt med arbeid å skjære/klippe ut materiale til én til, i motsatte farger.
Jeg skal ta dem i bruk med en eneste gang. I den ene skal jeg ha strikketøyet til det som skal bli et håndkle. Det er for tiden mitt "bil-prosjekt", altså det jeg strikker på når jeg sitter i bilen og mannen min kjører ;)
Den andre skal jeg ha til gryteklutene jeg hekler nå. Jeg hermer etter Bea sine grytekluter.
Det er trykkende og fuktig vær her hvor jeg bor nå. Jeg liker meg utendørs, men været som er nå er vel mer av et innevær = godt håndarbeidsvær ;) Men jeg skal ut i dag uansett vær, det er så forfriskende med litt sommerregn i ansiktet :)

God Pinsehelg!

2 kommentarer:

  1. Plutselig ble jeg veldig romantisk jeg også ... når blir det noe i grønt da ? Hilsen hun som bare sitter på jobb (PS: de er utrolig vakre, det må jeg si)

    SvarSlett
  2. Hej Wenche

    Nu har jeg købt dit votte mønster , løjtnantshjerter . Jeg glæder mig til at komme igang !!


    God weekend

    SvarSlett