tirsdag 5. juli 2011

Om en ny kjole og det å ta bilder av seg selv....

Jeg lånte boken Made By Me Sybloggernes beste oppskrifter på biblioteket. I den fant jeg en sjarmerende kjole, Sukkertøykjole à la Klinkekult. Dette er blogersken bak bloggen Klinkekult sitt bidrag til denne boken.
Jeg syns kjolen er både søt og frisk på samme gang. Til min kjole har jeg brukt et dongeristoff med prikker, lys blå vasket bomull chambrey til ermene og rød og hvit stripete kraftig bomull til kantene. Dette er en enkel men litt finurlig modell som ikke har glidelås og egentlig skal den ha i kantene rundt halsåpning og ermer. Jeg valgte heller å rynke sammen  og sy på kanter i et annet stoff enn å bruke strikk her. Det ble friskt og fint med rødt og hvitt  mot det blå.

Og så var det en annen sak...og det er at det ikke er spesielt morsomt å ta bilde av seg selv. Dessuten er det ganske vanskelig, det er ikke alltid like greit å få med hele seg selv osv. Det er derfor! Derfor bildene er som de er ;) Noen bilder med kuttede føtter, litt dystert oppsyn m.m. Altså; du må fokusere på selve kjolen ;)

1 kommentar:

  1. En nydelig kjole, søt som sukkertøy. Dyktig jente.

    Morilua

    SvarSlett