søndag 20. november 2011

Nytt - kjøpt og vunnet

I går hadde Bærum Husflidforening husflidmarked på Wøyen Gård. Det er alltid like koselig synes jeg. Man treffer hyggelige folk, både kjente og ukjente, og det er mange flotte husflidprodukter å se. Trenger man en pause er det kaffe og gode kaker å få kjøpt på kjøkkenet.
I år kjøpte jeg meg et par fine og deilige tovede tøfler.
De er allerede blitt favoritter! De er de beste tøfler jeg har hatt i hele mitt liv :) Og jeg har meldt meg på kurs i januar, slik at jeg kan lære meg å lage slike. Jeg gleder meg.

Bærm Husflidforening holder til på Wøyen Gård. Der disponerer de et helt hus som rommer foreningens kontor, mange store fine rom som brukes til studieringer og kurs, et stort kjøkken og et utsalg/butikk som er åpen i kontorets ekspedisjontid. Jeg holdt på å glemme å stikke innom der når jeg var på husflidmarkedet, men jeg husket det i siste liten. Heldigvis; for jeg fant et par fine og annerledes votter.
Tidligere i uken ble jeg overrasket av å bli en av to heldige vinnere i G-Anette's Kretiviteter sin give-away. Jeg vant to valgfrie produkter i hennes G-Anettes Lille Luefabrikk. Det var ikke lett å velge, skal jeg si deg, det er mange fine ting der :) Men til slutt klarte jeg å bestemme meg.
De kom i posten allerde neste dag. Tusen takk Gry-Anette! Jeg er svært fornøyd med luene ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar