tirsdag 18. september 2012

Luer i lange baner

Hittill har jeg laget 11 luer, 2 er gitt bort og 2 skal jeg beholde selv. Resten, 7 av dem, har jeg tenkt legge ut for salg. Det er kun ett eksemplar av hver lue, så det er "første mann til mølla".

Jeg har laget en liten nettbutikk her på bloggen. I første omgang prøver meg på dette i en liten skala for å se hvordan det fungerer og hvordan det går. Jeg tar gjerne imot kommentarer og tips vedrørende dette hvis du har erfaringer som du gjerne vil dele med meg.

8 kommentarer:

  1. Nämen, nu blir jag mållös. Kan man lägga upp sånt i Blogger??? Fast du måste förstås fortfarande använda bloggers .com-adress? Hur fick du in buy now?
    I alla fall ser det jättefint ut och du kommer att sälja slut på en gång.
    Snart har jag kanske min hemsida klar, men den gör jag i Wordpress.

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Lykke til med salget! Blir det tid til noen grytekluter oppi alt dette da??

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, gryteklutene blir det ikke mange av i høst :( Jeg prøver meg igjen en annen gang hvis det blir anledning til det.

      Slett
  3. ...nu hittade jag den svenska sidan av PayPal, mycket intressant även för min del. Dela gärna med dig av erfarenheterna.
    Och stort lycka till med försäljningen, ska bli jättespännande att följa. Kram

    SvarSlett
  4. Så mange fine luer du har laget! Du skal nok ikke fryse til vinteren! Men så så jeg jo at du hadde tenkt å kvitte deg med noen av dem!

    SvarSlett
  5. Oj, det var mange flotte luer på en gang! Beundrer de som klarer å masseprodusere slik, jeg får alltid nok med en eller to jeg.. :)

    Ha ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  6. åh så många fina mössor du gjort!

    SvarSlett