mandag 19. juni 2017

Blomstring i forskjellige farger

I forrige uke publiserte jeg oppskriften til sokkene Blomstring. Orginalen er strikket i melert mellomblå/mild gul/hvit. Selv synes jeg de er så delikate og de minner meg av en eller annen grunn om barndommens sommerferier. Jeg lurer litt på om jeg en gang i tiden hadde en kjole eller noe som lignet i fargene...
Men disse sokkene blir fine i mange andre farger også. Her er et par strikket opp i rødt/aprikos/hvit. De får et litt annet uttrykk:
Fra i ettermiddag kan du kjøpe garnpakker til disse sokkene i et herlig ikke-superwash-behandlet (!) sokkegarn i nydelige farger i butikken til Moods of Colors. Stikk gjerne innom der og ta en titt litt senere i dag 😊
Bilde fra instagramkontoen til @mooodsofcolors


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar