tirsdag 6. april 2010

Madeira

Uken før påske var gemalen og jeg på Madiera. Det var første gangen vi var der, men helt sikert ikke den siste! Det var et nydelig lite land. Hvis man er glad i å gå turer er det Madeira et perfekt sted å dra til. Alle disse levadaene (vanningskanaler) med langsgående stier var bare helt fantastisk sjarmerende.

Til tross for at vi var der litt for tidlig i forhold til blomstringstidens høydepunkt, fikk vi en skikkelig vitamininsprøyting ved betrakte mange vakre blomster og en fantastisk natur.


Heldigvis for meg ... så har jeg jeg bestemt meg for at jeg ikke har høydeskrekk lengre ... og siden jeg er ganske sta ... funket det faktisk ganske bra ;)  For hvis man skal nyte Madeira fullt ut kan man ikke lide av høydeskrekk!

2 kommentarer:

  1. Bedre temperatur en vi hadde uken før påske ser jeg .. skjønner at dere har lyst til å reise tilbake. Fine bilder ..

    SvarSlett
  2. Der så det fint ut, har også Madeira på ønskelisten....

    SvarSlett