søndag 11. august 2013

Noe muffens på gang...

Nå er det sannelig en stund siden det ble skrevet noe her på bloggen men nå skal jeg i gang igjen.
Ferien er i over i første omgang og livet går sin skeive gang. Vi er en liten tur på hytta i helgen. På grunn av at formen er litt «slack» og været er litt si som så må jeg finne på noe oppbyggelig å drive med. Når man har masser av garn og strikkepinner er det ikke noe problem. Men det skader heller ikke å gjøre noe annet inn i mellom. Og baking synes jeg er gøy! Siden det er langt til butikken og det i tillegg er søndag så tager jeg hva vi haver og blander med det naturen har å by på.
Disse fant jeg utenfor hytta gjemt i noen busker.

 En pose Toro Lyse Muffins har jeg ofte liggende i
tilfelle «uventet-besøk-og ikke-noe-å-by-på-til-kaffen»
skulle inntreffe. 
Blande, røre, steke....og vips!
De ble ikke spesielt vakre men jeg kan love at der er veldig gode :)

2 kommentarer:

  1. Det der så virkelig godt ut. Jeg ser du har prøvd å sende meg en mail. Jeg har ikke fått den. Min mail adr er annjorun@hotmail.com
    Ønsker deg en fin ny uke..:-)

    SvarSlett
  2. Mmmmnam! Det fristet. :D
    Synes de så kjempegode ut, jeg. :)

    Klem, Torunn. :)

    SvarSlett