fredag 7. desember 2018

Ny bok - Inspirerende norske strikkemønstre

Jeg har laget bok! Jeg kan nesten ikke tro det selv, men det er helt sant.

I nesten et helt år har jeg jobbet med boken som blir utgitt på Font Forlag i januar. Det er ikke lenge til, men allerede nå kan den forhåndsbestilles (klikk på på bildet for å komme til bokkilden.no).

I boken har jeg tatt utgangspunkt i diagrammene i Annichen Sibbern Bøhns klassiker Norske strikkemønstre fra 1929. Jeg har laget oppskrifter på strikkeplagg til store og små - som kofter, gensere, luer, votter, sokker, babyteppe og et par grytekluter. Her finnes oppskrifter som skal passe til både nye og viderekomne strikkere. 

Og ikke nok med det: Som en bonus får du også med Annichen Sibbern Bøhns Norske strikkemønstre fra 1929, som er trykket opp på nytt og lagt ved bakerst i boken. Du får altså to bøker på kjøpet.

Kanskje du får egne idéer til hvordan du kan bruke diagrammene også?

De flotte fotografiene i boken er det flinke Sara Johannessen som står bak. 

Jeg kommer helt garantert "dryppe" litt bilder her fremover - det blir stas å vise dere noen bilder fra boken. Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar